Kiropraktorbehandlinger hos Kirocare Rygcenter

Hos Kirocare Rygcenter i Birkerød kan du få kiropraktorbehandlinger, der afhjælper dine smerter i led og muskler.

Føler du dig hæmmet af smerter i din hverdag? Har du dagligt eller periodevis problemer med hovedpine, rygsmerter, nakkesmerter eller smerter andre steder i din krop?

Så besøg Kirocare Rygcenter beliggende centralt i Birkerød i Nordsjælland. Vores team sørger for, at du får et individuelt behandlingsforløb, der hjælper dig til en bedre hverdag.

Kontakt os på telefon 45 82 05 05 her på siden og hør, hvordan vi hjælper dig.

Måske kan en kiropraktorbehandling løse dit problem?

Foruden kiropraktorbehandlinger benytter Kirocare Rygcenter supplerende behandlingsformer, som træningsvejledning, fysioterapi, zoneterapi og fysiurgisk massage.

Hos os får du tryghed for, at dit problem bliver diagnosticeret. Ved den indledende undersøgelse går vi igennem din sygehistorie, og finder frem til dét, der er årsagen til dit problem.

Bagefter finder vi frem til den behandlingsform, der egner sig bedst til at løse eller forebygge dit problem.

For eksempel tilrettelægger vi et kiropraktisk behandlingsforløb til dig, som bedst muligt genopretter din normale bevægelighed i dine led og muskler.

Hos os har du også mulighed for at få fysioterapi, hvor problemer i muskler, led, nervevæv og ledbånd behandles med en sammensætning af grundig vejledning fra os og øvelsesterapi hjemme hos dig selv.

Som eventuelle supplerende kiropraktorbehandlinger tilbyder vi dig også medicinsk akupunktur, zoneterapi og fysiurgisk massage. De supplerende behandlinger hjælper for eksempel med at stimulere blodomløbet, nedsætte spændinger og afhjælpe smerter i bevægelsesapparatet.

Kiropraktorbehandlinger til alle patienter

Vi har erfaring med behandling af lidelser hos alle former for patienter i alle aldre og forskellige livsstile.

Hos Kirocare Rygcenter får en helt individuel behandlingsplan, og der bliver taget højde for din specifikke situation.

Er dit problem akut?

Opstår der pludselig smerter i dit bevægelsesapparat, som skal tilses med det samme, gør vi os umage med at få dig ind hurtigst muligt. Skulle dit problem opstå i weekenden, hjælper vi dig med at henvise dig til kiropraktorvagten.

Ring til os på telefon 45 82 05 05 og beskriv dit problem. Så ringer vi dig op, så vi sammen kan tilrettelægge den kiropraktorbehandling, der passer til dit behov.